Kreativní používání autopatie

19.08.2014 17:00

Kreativní používání autopatie

15.8.2014 | C L | info@autopathy.info

(dopis z USA)

Myslím, že by vás mohly zajímat některé moje zkušenosti s autopatií:

Jsem si zcela jistá, že jsem odstranila svou reakci na škumpu jedovatou1, a také lépe snáším intenzivní cvičení. S propuknutím příznaků mé poslední otravy (homeopatický Rhus tox.  mi nikdy nepomohl), jsem se pustila do on-line pátrání po nějakém novém způsobu, jak léčit mé reakce na  rostliny, až jsem našla vaše webové stránky a velmi mě potěšilo video džentlmena, který si vyléčil autopaticky svou alergii na burské oříšky. Sehnala jsem si autopatické lahvičky od naturopata v Michiganu a začala  s léčením. Šest týdnů poté, když jsem upravovala keře, zpozorovala jsem začátek dalšího záchvatu otravy škumpou; jenže se to vůbec plně nerozvinulo a za dva dny všechny náznaky vyrážky kompletně zmizely! Předchozí reakce trvaly strašné 2 až 3 týdny s velkým mokváním.

Začala jsem v lednu s tréninkem v boxu a byla jsem opravdu hodně udýchaná z vysoce intenzivního cvičení. Začátkem června jsem se rozhodla použít pro přípravu preparátu můj zchvácený dech (skákala jsem těsně před tím 15 minut přes švihadlo) a zaznamenala jsem hned během dalšího tréninku zlepšení. Navíc jsem mnohem lépe ovládala dýchání a také jsem zaznamenala, že mé vnímání  bylo ostřejší a mohla jsem intenzivněji vnímat boxovací pytel. Nyní se mohu účastnit na  cvičeních ještě intenzivněji a mé plíce mě v tom výborně podporují.

Bývala jsem unavená, když jsem šla v našem domě  po schodišti do podkroví ve velmi  teplém počasí. Takže jsem v horkém počasí vyběhla nahoru a dolů 6 – 7 krát a použila můj přerývaný dech po tomto cvičení k přípravě preparátu v autopatické lahvičce. Nyní mohu snadno vyběhnout schodiště ve vedru bez únavy.

Náš syn navrhl mému manželovi a mně, abychom se k němu připojili a zúčastnili se v říjnu desetimílového závodu v běhu. Dělám si nyní autopatický preparát po každém tréninku v běhu, 4x týdně. Moje vitalita se rychle zlepšuje a přičítám to autopatii. Měla jsem ucpané dutiny, které mi bránily ještě v červnu, když jsem začala s běháním, v dýchání nosem, a nyní mohu vdechovat i vydechovat nosem po celou dobu běhu a nemám tam už žádný problém.

Jiná věc, v níž jsem dosáhla velkého zlepšení, je snížení počtu mého nočního vyprazdňování močového měchýře. Byla jsem zvyklá vstávat 2 – 3 x za noc, a většinou to bylo jen malé množství moči, nyní se probouzím jen jednou, a to těsně před ranním vstáváním, a množství odpovídá síle nucení. K přípravě preparátu jsem použila kapku moči, kterou jsem odebrala při nočním močení. Vedle zlepšení nočního problému jsem zaznamenala méně nucení přes den. Dřív jsem byla zvyklá omezovat množství vypité tekutiny, protože jsem se pak během 30 – 45 minut musela vyprázdnit, nyní mohu pít často bez častého nucení. A také se změnilo to, že mám přirozenou žízeň a touhu po tekutinách. Před tím jsem pila, jen protože to bylo doporučováno, nikoliv z přirozené žízně. Zdálo se, jakoby skrze mne voda jen protékala, jako když zaléváte velmi vyschlou rostlinu, bylo to asi tím, že moje tkáně byly před tím dehydrované.

Četla jsem o vašem úspěchu s kandidou a zkouším ráno vařenou slinu, jsem zvědavá, jestli se mi tak podaří eliminovat moji závislost na cukru.

Možnosti jak kreativně používat  autopatii jsou nekonečné! Těším se na váš webinář v srpnu.

Vaše přispění ke zlepšování mého zdraví je  největší, jaké jsem kdy zažila. A vaše rozhodnutí sdílet vaše znalosti se světem považuji za velmi ušlechtilé.

CL


1Poznámka překladatele: Rhus toxicodendron, jedovatá rostlina hojně plevelně rostoucí v Severní Americe, popálení na kůži může způsobit bolestivou vyrážku a další komplikace, zvláště u citlivých jedinců.

Anglický originál dopisu zde

 

—————

Zpět