Poselství ze semináře čištění 3 čakry - Trnová 10.4.2015

23.04.2015 11:56

Poselství ze semináře čištění 3 čakry - Trnová 10.4.2015

 

3. čakra – k semináři 3. čakra  jako takovému – pátek dopoledne 10.4. 2015

Zářící jak slunce, zlatá koruna na hlavě sluneční víly, narcisky a žluté tulipány, med a jantar rozsypaný v písku, nadechni se mojí síly, mojí energie a nech se prostoupit tou mocnou sprchou zlatavých paprsků. Už to vnímáš? Už to nasakuješ? Zlatá, žlutá, medová… Teplo ohně u táboráku, síla, radost, potěšení, přítomnost.

Jsem tady, jsem tvoje, jsem pro tebe, jsem střed tvého těla, jsem zvnitřnění, jsem centrální slunce tvého fyzického já, jsem RAM i rám jsem tvůj slunečný den a polední světlo…. Dovol mi plně zářit……..   A připijeme si plzní

 

10. čakra k prvním třem úrovním 3. čakry – pátek večer 10.4.2015

Jako tři první struny na 12 strunné kytaře. Hluboké tóny, dunivý zvuk, krásný je zvuk tří ladících strun. Nalaď je , vyčisti, opři se do toho, ať slyšíš ten souzvuk, ať máš dobrý pocit z toho, jak to zní. Boží ladička je ve tvém srdci a my, čakry a andělé už posloucháme…

 

Poselství 11. Čakry k čištění 4-6 úrovně 3. Čakry – sobota ráno 11.4.2015

Jako když žloutkem uvařeného vajíčka projedou struny kráječe. Jsou ušpiněné, ulpěl na nich žloutek. Neboj se jich dotknout a opláchnout. Teď,, než to zaschne. Některé nánosy je třeba nechat odmočit, a pak to půjde. Mysli na to, jak to bude čisté, na ten lesk strun a dobrý pocit uklizena. Už to vážně bylo zapotřebí….

 

Poselství 9. čakry k čištění 5 úrovně (kritika v rodině) 3. Čakry – sobota odpoledne 11.4.2015

Neláskyplná slova na naši adresu jsou jak vosí  bodnutí, někdo to ustojí,  jiný má alergii. Kde je ta míra tolerance. Proč to bodání a proč ty útoky? Je to test a prověření vnitřní pravdy a sebeúcty. Tolerance a odstupu. Je to součást plánu a ne zrovna příjemná. Jako osiny v zadnici jsou kritická slova a málo platno jsou-li oprávněná. Zvládnutí přijetí toho, že jsme kritizováni tak, aby se hladina vnitřního jezera nezčeřila je mistrovskou zkouškou. Učili jste se, tak dokažte, co jste se naučili. Zůstaňte ve svém klidu a ve své loďce na jezeře a já Vám podávám vodováhu a držím palce.

 

Poselství 8.čakry k 7.úrovni 3. čakry – sobota večer 11. 4. 2015

Vezmi vidle a přeházej tu kupku sena, ale pozor, sou tam zlatá vejce. Někdy můžeš najít poklady právě tam, kde bys to člověče vůbec nečekal, v těch zcela obyčejných všedních věcech, v těch, které ani nevnímáš, jsou skryty zázraky. Často hned vedle, aniž by sis všimnul nebo to viděl, i když to máš přímo před očima, leží vzácnost a řešení. Buď otevřen zázrakům , ať je můžeš spatřit. Nejen zlatá vejce, ii kupka sama, když se umíš dívat srdcem, je zázrakem.

 

Poselství 12.čakry k tématu 3. Čakry, poté co byla otevřena srdce kontinentů – neděle ráno – 12.4.2015

To díky vám už zlatá harfa zní, to díky vám jsou struny očištěny a rám se znovu leskne. To díky vám může znít melodie otevřených srdcí, to díky vám se rození ta hudba v unizonu, zní hudba sfér, hudba planet a symfonie harfy srdcí. Hrajte, hrajte, hrajte.

 

Poselství pramene vnitřní síly

-          Nesmírná je láska vesmírná, vnitřní síla je mlhovina nejčistších esencí, řetízek šlechetných vlastností, světelná láva dobrých skutků, je to zdroj zdroje

 

 

J

Mirka

  

—————

Zpět