VOLNÁ ENERGIE – UTOPIE NEBO REALITA

29.10.2012 00:29

 


 

VOLNÁ ENERGIE – UTOPIE NEBO REALITA

čtvrtek 14. červen 2012 14:51

V současnosti se zajímám nejen o své pocity a realitu blízko mne, ale i o věci, o kterých jsem neměla ponětí. Nejsem fyzik, jsem jen obyčejný člověk. Jsem žena, která využívá elektrickou energii. Peru, žehlím, fénuji si vlasy, svítím si žárovkami, nabíjím mobil, počítač, mám lednici. Potřebuji energii k vyhřátí svého domova, k ohřátí teplé vody, ke koupání a mytí nádobí.
Co to však znamená?
Hm. Vynaložím hodně svého úsilí k tomu, abych vydělala peníze na zaplacení této energie.
Těší mne to? Co mám dělat? Energii potřebuji. Netěší mne to, že se ceny energie pořád zvyšují.
A slunce svítí stejně na každého člověka. Dává nám svou energii zdarma. Za vzduch taky neplatíme.
Co kdybych si sama vytvořila energii bez velkého úsilí a zdarma. Je to možné, nebo jsem snílek?
A přece.

Dlouho jsem tomu nechtěla věřit, ale existují důkazy o tom, že vytvořit perpetum mobile je možné. Otevírám oči a začínám se o všechno víc zajímat.

Jak je to s volnou energií? Proč tisk nepíše o tom, že energie je tady volně pro každého? Zajímáme se o to? Jsou snílkové i vědci, kteří nás posunují ve vývoji. Jaká je komunikace mezi nimi?

Dobrý den,
v poslední době dost sleduji technické vynálezy v oblasti volné energie, nových technologií a o utajování nových technologií. Na Vašich stránkách jsem našel spoustu zajímavých informací, které mne doslova nadchly.
Napadá mne, že v současné době je největší kámen úrazu právě utajování. Spousta vynálezů končí v trezorech koncernů nebo vojenských institucí. Sleduji těžkou cestu vynálezců, kteří čekají léta na udělení patentu. Často zmizí objev i s vynálezcem.
Rozšíření nových technologií znamená obrovskou úlevu pro všechny - levná energie, ekologické zdroje, decentralizace výroby energie. Toho se samozřejmě obávají všichni velcí výrobci, kteří by ztratili monopolní postavení.
Podívejme se na myšlenku utajování trochu blíže. Co by se stalo, kdybychom začali podporovat volné šíření těchto revolučních technologií?
Něco podobného se děje v počítačovém světě - jsou to tak zvané Open Source projekty. Mohu si koupit holý počítač a vybavit ho zcela zdarma operačním systémem, kancelářským balíkem a dalšími užitečnými programy.
Často jsem četl o vynálezcích, kteří si chtěli nechat patentovat svůj vynález. Ten posléze zmizel, vynálezci vyhořela laboratoř a veškerý výzkum byl zastaven.
A umím si představit i opačný případ. Vynálezce uveřejní své objevy na internetu a dá je volně k dispozici celému světu. Je pravda, že často celoživotní dílo stálo vynálezce spoustu námahy a myšlenka, že by se jeho vynálezu ujaly různé firmy a začaly by na něm vydělávat ho děsí. Na druhé se může vynálezu ujmout mnoho malých výrobců a za krátkou doby pak bude samozřejmostí mít energii za babku. A to se velmi rychle vrátí i vynálezci. Už nebude platit za benzín, elektřinu a plyn. Už nebudou monopolní výrobci, protože, jak jsem pochopil - principy strojů na levnou energii jsou velmi jednoduché, to znamená mnoho výrobců a konec monopolů.
Projekt neutajování či ještě lépe odtajnění technologií na levnou energii je podle mne zásadního významu.
Je v tom jeden háček. Znamená to posunout vlastní smýšlení od osobnímu ke společnému vlastnictví. Něco jsem objevil, ať to tedy slouží všem!

Internet je ideální médium pro společné sdílení objevů.

Co vy na to?

P.S.: Jestli se rozhodnete tyto myšlenky zveřejnit, aby oslovily i další, můžete. Plně mi však postačí, jestli osloví Vás.
Přeji hezký den,
J.W.

Jakou odpověď dostal pán, který tohle napsal?

"Souhlasím s Vámi, ale zveřejňovat to nebudu. Jsou to tak samozřejmé věci, které napadnou každého, kdo alespoň trochu logicky uvažuje."
S pozdravem
K.L.

Jaký máte na to názor?
Podívejte se na tyto odkazy:

https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=27-3TKKXsm4&NR=1 

https://www.youtube.com/watch?v=lBB8puMtwJM&feature=related 

https://www.mojevideo.sk/video/5aed/zazraky_vedy_ide_to_na_vodu.html 
 
Ružena Nováková - Wagnerová

 

—————

Zpět