Zřícení letu 370? Kamufláž CIA !
16.04.2014 14:36Zřícení letu 370? Kamufláž CIA !
Jakmile bylo ohlášeno ztracení letu 370 Malajských aerolinií, začala masivní
utajovací akce. Nikdo o ní nehovoří, nic o ní není nikde napsáno a její
širší důsledky nikdo nezkoumá. Let 370 je Boeing 777/200, jedno z nejvíce
automatizovaných letadel na světě. Načrtneme zde jistá specifika tohoto
Boeingu, z nichž vyplývá, že krádež, únos teroristy nebo mimozemšťany nebo
jakkoli to média nazvou, jsou nejen nepravděpodobné scénáře průběhu
událostí, ale že jsou to přímo zástěrky terorismu sponzorovaného vládou.
Gordon Duff
************************************
Média nám momentálně tvrdí, že osud pohřešovaného letu 370 je znám, protože
kdesi v jižní části Indického oceánu (přesněji spíš v severní části
Antarktidy) byly nalezeny zatím neidentifikované trosky.
Také víme, že Boeing 777/200 je letoun se systémem fly-by-wire
(https://cs.wikipedia.org/wiki/Fly-by-wire)s kontrolními mechanismy, které
umožňují CIA „v případě nutnosti“ dálkové řízení. Design a implementaci
tohoto systému nám potvrdily společnosti Boeing, Raytheon a několik
komerčních pilotů.
Zprávy nestojí za nic
Popisy událostí v New York Times a jiných novinách jsou cíleně nepřesné a
rozporuplné. Všechna tato média líčí metody, jakými komerční letouny
komunikují a jak jsou sledovány, přinejlepším s notnou dávkou fantazie a
přinejhorším zločinným způsobem.
Komerční letadlo kontrolováno CIA
Jakmile bylo hlášeno ztracení letu 370 Malajsijských aerolinií, začala
masivní utajovací akce. Nikdo o ní nehovoří, nic o ní není nikde napsáno a
její širší důsledky nikdo nezkoumá.
Zatímco se lidem po celém světě tvrdilo, že je letadlo ztracené nebo že se
zřítilo, ve skutečnosti probíhal jeho monitoring Severoamerickým
velitelstvím protivzdušné obrany (NORAD
(https://cs.wikipedia.org/wiki/Severoamerick%C3%A9_velitelstv%C3%AD_protivzdu%C5%A1n%C3%A9_obrany)
) a jeho regionálními partnery za pomoci utajených systémů instalovaných v
letounu.
V roce 2006 Boeing oznámil toto (z článku Johna Crofta ve Flight Global):
Minulý týden obdržela společnost Boeing US patent na systém, který jakmile
je aktivován, odejme pilotům veškeré možnosti ovládání letadla a zařídí jeho
automatický návrat na předurčené místo.
Tohoto ‚nenarušitelného‘ autopilota mohou aktivovat buď rovnou piloti, nebo
palubní senzory, nebo jej mohou dokonce dálkově uvést v činnost vládní
agentury jako např. CIA, pokud se kontrolu nad řídícím panelem letadla
pokusí převzít teroristé.
Boeing tvrdí, že se „vytrvale pokouší zkoumat způsoby, jimiž lze zvýšit
bezpečnost a efektivnost světové letecké flotily“.
Podobně byl i společnosti Raytheon Corporation udělen před 8 lety od FAA
(https://cs.wikipedia.org/wiki/Federal_Aviation_Administration) kontrakt na
implementaci „pokročilého systému evaluace trasy“ (ARES), který má fungovat
v souladu se systémem, ovládaným CIA.
Navíc musel být let tohoto letadla průběžně monitorován technickou obsluhou
v Rolls Royce, o čemž psal i Wall Street Journal.
Stovky lidí přesně věděly, kde se letadlo nachází, jak který systém funguje
a co bylo cíleně vypnuto. Každé slovo sdělené tisku byla lež. Každé slovo
vypuštěné mainstreamovými médii byla a je lež.
Letadlo duchů
Teď už všichni vědí, že letadlo pokračovalo v letu ještě hodiny poté,co
„zmizelo“. Právě zde začíná být celá kamufláž problematická. O letadle
existovaly přesné informace – jeho pozice, stav motorů, hladina kyslíku v
kokpitu i v oddělení pro cestující i další věci – to všechno bylo známo.
I kdyby nebylo možné letoun dálkově řídit, nainstalované systémy
„nepřerušitelné“ kontroly (termín ražený samotnou společností Boeing) byse
postaraly o to, aby svůj údajný záhadný let ve stylu Bludného Holanďana
směrem k Jižnímu pólu nikdy neabsolvovalo.
CIA spolu se Spojeným vojenským velením, zřízeným na počátku Války proti
teroru, let 370 průběžně sledovala a monitorovala veškeré akce, které se v
letadle udály: zaznamenala povraždění pasažérů, přistání, doplnění paliva a
naprosto přesně ví, kde se letadlo nachází.
Pokud letadlo opravdu šlo ke dnu někde poblíž Antarktidy, CIA o tom věděla a
umožnila to.
Rolls Royce mlčí
Technikové společnosti Rolls Royce letadlo monitorovali také a každou minutu
hlásili jeho pozici britské vládě. Tito technici mlčeli a mlčí, britské
vlády se nikdo na nic neptal – nikdo se nikoho na nic neptal.
Rozsáhlé pátrání po dalších troskách pokračuje, data jsou získávána z
meteorologických satelitů, protiponorkové letouny krouží nad Indickým
oceánem… toto všechno je totální fraška.
Let 370 je Boeing 777/200, jedno z nejvíce automatizovaných letadel na
světě. Načrtneme zde jistá specifika tohoto Boeingu, z nichž vyplývá,že
krádež, únos teroristy nebo mimozemšťany nebo jakkoli to média nazvou, jsou
nejen nepravděpodobné scénáře průběhu událostí, ale že jsouto přímo zástěrky
terorismu sponzorovaného vládou.
11. září podruhé
Toto není poprvé, co se stalo něco takového. Když 11. září 2001 zčista jasna
„zmizela“ čtyři letadla, dělo se něco podobného jako dnes, ale s menším
zapojením vyspělé technologie.
Podle doktorů Jamese Fetzera and Deana Hartwella byla letadla, jež měla hrát
onu neblahou roli v událostech 11. září, ještě v době svého údajného nárazu
do budov WTC či zřícení, někde úplně jinde – buď letěla na jiné trase, nebo
vůbec nevzlétla. Tyto zprávy bylynavzdory ověřitelným datům považovány za
divoké domněnky, ale ve světlezáležitosti s letem 370 si určitě zaslouží
další prozkoumání.
Ano, letadla dokážou letět hodiny poté, co se tzv. zřítí, a ano, úřady otom
budou klidně lhát, a to nejen o místě, kde se letadla nacházejí, ale i o
osudu posádky a cestujících, jejichž „zmizení“ muselo být pečlivě
naplánováno předem.
Sledování Boeingu 370
V komerčních letadlech se nachází spousta různých zařízení, uloženýcha
propojených takovým způsobem, aby během letu nemohlo dojít k jejich výpadku.
Nevíte, kde jsou, na jaké frekvenci vysílají, ani jak vlastně fungují.
Prostě jsou tam. Podléhají přísnému utajení; na letu 370 byla tato zařízení
také a umožňovala nepřetržité sledování letadla vojenskými a bezpečnostními
jednotkami, které mají za úkol předejít zneužití komerčního letadla a jeho
použití jako zbraně.
Všichni si pamatujeme, jak Condoleezza Rice, generál Myers, Rumsfelda Cheney
svědčili před komisí vyšetřující události z 11. září. Nikdo z nich prý nikdy
neslyšel o tom, že by existovala možnost využít civilníletadlo jako zbraň
navzdory tomu, kolik interních zpráv na toto téma předtím odeslali a
přijali.
Podobným způsobem americká armáda monitorovala „záhadně zmizevší letadlo“
dny, dokonce ještě týdny poté, co byla hlášena ztráta kontaktu.Věděla
dokonce, kdy a kde byli zabiti cestující. Část přiznaného „přesměrování“
letadla se odehrávala 45 minut ve výšce 13,7 km (45000 stop). Existuje jistá
procedura, při níž se přesně v této výšce přesně takhle dlouho provádí
odtlakování vnitřku letadla, kdy jsou vypotřebovány zbylé zásoby kyslíku a
cestující zemřou zadušením.
Toto jsme dostali od pilota, který pro jednu velkou leteckou společnosti
létá právě s Boeingem 777. Z článku na ruském zpravodajském serveru New
Eastern Outlook:
Krátce okomentuji zmizení malajsijského Boeingu 777, protože já s Boeingem
777 létám. Je to úžasné, bezpečné letadlo. U většiny systémů má trojitou
redundanci, takže pokud se jeden kompletní systém porouchá (a nemyslím tím
jen části systému), v letadle jsou obvykle ještě další dva, které převezmou
jeho úlohu. Je navrženo pro snadnou obsluhu, aby s ním úspěšně mohli létat i
piloti ze třetích zemí. Občas ale ani to nestačí…
Bezpečnostní prvky i redundance jsou zabudovány i do malajsijského letounu.
V letadle je mnoho komunikačních systémů: 3 VHF rádia, 2 systémy SatCom, 2
rádiové systémy HF, k tomu ještě transpondéry, dále je tu aktivní
monitorování CPLDC a ADS B v reálném čase přes systémy SatCom a ACARS přes
VHF, HF a SatCom. Dispečeři vždycky vědí, kde jsme – znají naši pozici,
výšku, rychlost atd. Vědí i to, co nám počítače a navigační systém zobrazují
na kontrolních panelech. Velký bratr všechno vidí! Většinu z těch věcí lze
ale vypnout.
Několik málo kontrolních systémů však vypnout nejde a jedním z nich je
systém monitorování motorů. Malajsijský letoun měl stejně jakonaše 777
motory Rolls Royce Trent (drobná odbočka… RR pojmenovává své motory podle
řek…protože se nikdy nezastaví!). Rolls Royce nám své motory pronajímá a po
celou dobu, kdy motory běží, dálkově sleduje jejich činnost. Před několika
lety se u jedné z našich 777 projevil pozvolný únik oleje, zapříčiněný dílčí
závadou na zařízení. Závada nebyla tak zlá, aby v letadle spustila systém
varování, ale v RR problémzaznamenali. Sídlí v Anglii, takže kontaktovali ná
&scaro n; dispečink ve (-vymazáno-), dispečink zaslal posádce zprávu přes
SatCom a sdělil jim, že si RR přeje, aby pečlivě sledovali tlak oleje a
teplotu v levém motoru
Posádka se podle toho zařídila. Letadlo bez jakýchkoli potíží přistálo, ale
po přistání, během pojíždění, se levý motor vypnul, o což se postaral
náhradní operační systém, který neumožňuje vypnutí motoru, pokud je letadlo
ve vzduchu… jen na zemi. Slušná technika. Pointa je taková, že Rolls Royce
ty motory monitoruje 100% času, kdy pracují.
Konspirace
Co víme jistě? Víme, že letadlo bylo nepřetržitě sledováno. Víme, že se na
palubě nacházejí přísně utajené systémy, které umí změnit trasu letadla a
přinutit je k přistání, navzdory čemukoli, o co se mohl pokoušet případný
únosce.
Víme, že pasažéři mohli snadno být zabiti pomocí kontrolních systémů,k nimž
nemá přístup ani posádka ani potenciální únosci a jež z nějakéhodůvodu
představují zásadní bezpečnostní „díru“ v letadle, které má pro případy
jiných nepříjemností vícečetné redundance.
Víme, že se média vůbec nezabývala běžnými technickými záležitostmi, k
jejichž vyhledání by postačilo běžné „googlení“. Bylo to záměrné?
Nakázal někdo novinářům, aby lhali?
Některézdroje tvrdí, že letadlo přistálo na atolu Diego Garcia, kde z něj
bylyodstraněny mrtvoly cestujících, a pak odletělo neznámo kam. Možná je
tolepší vysvětlení než jeho záhadný let směrem k Jižnímu pólu, doprovázený
souběžným selháním mnoha bezpečnostních, komunikačních, protiúnosových a
autopilotních systémů.
Čím si můžeme být jisti, je, že ve světle těchto poznatků jsou současná
vysvětlení konstrukcemi z polopravd a naprostých nesmyslů. A tomu se teď
říká novinařina…
O autorovi: Gordon Duff je veterán z války ve Vietnamu (sloužil u
námořnictva) a šéfredaktor serveru Veterans Today. Jeho profesní zkušenosti
pocházejí z tak různorodých oblastí jako je mezinárodní bankovnictví,
vojenské poradenství ve věci postupu proti vzpourám, poradenství v oboru
obranných technologií nebo diplomatická činnost pro OSN. Gordon Duff
procestoval 80 zemí. Jeho články jsou překládány do mnoha jazyků; pravidelně
se objevuje v televizi i v rádiu jako populární a občas kontroverzní host.
Zdroj
(https://www.presstv.ir/detail/2014/03/25/355959/the-cia-hoax-flight-370-revealed/)
—————